Wij zorgen ervoor dat je verhaal naast gehoord,
ook begrepen wordt

Wij zorgen ervoor dat je verhaal naast gehoord, ook begrepen wordt

Wij zorgen ervoor dat je verhaal naast gehoord, ook begrepen wordt

Wij zorgen ervoor dat je verhaal naast gehoord,
ook begrepen wordt

Een goed merk is een maatmerk: het is uniek en onderscheidend. En dus is al ons werk maatwerk. Samen vinden we voor jouw boodschap een geschikte vorm. Geen idee wat die vorm kan zijn? Vaak valt-ie in een van de volgende categorieën te plaatsen.

Een goed merk is een maatmerk: het is uniek en onderscheidend. En dus is al ons werk maatwerk. Samen vinden we voor jouw boodschap een geschikte vorm. Geen idee wat die vorm kan zijn? Vaak valt-ie in een van de volgende categorieën te plaatsen.

Onze werkwijze –
van idee tot impact


Stap 1: Briefing

We maken bij voorkeur in levenden lijve kennis en bepalen samen:

  • Doelen en gewenste resultaten

  • Kernboodschap en doelgroep

  • Call-to-action

  • Eventuele marketingplan voor de lancering


Stap 2: Concept

We ontwikkelen een creatief concept aan de hand van:

  • Idee en vorm van de video

  • Storyboard en structuur

  • Gewenste toon


Stap 3: Pre-productie

We maken alles klaar voor de draaidag middels:

  • Locatie- en castingkeuze

  • Gedetailleerde planning en draaiboek

  • Apparatuurselectie


Stap 4: Draaien

We filmen op de afgesproken datum de volledige video.


Stap 5: Post-productie

We bewerken en verfijnen het beeldmateriaal, inclusief een of meerdere feedbackronden. Daarbij letten we op:

  • Bruikbaarheid beeldmateriaal

  • Montage, kleurcollectie, sounddesign en geluidseffecten

  • Integratie van jouw feedback


Stap 6: Lancering

We publiceren de uiteindelijke video, ondersteund door een doordacht marketingplan, zodat de content maximaal momentum geniet.


Stap 7: Evaluatie

We meten de resultaten, bespreken de samenwerking met elkaar en trekken lering eruit voor in de toekomst.


About Image 2
About Image 2
About Image 2
About Image 2